23 juni 2011


Wat zou ik zonder jou toch moeten doen
Jij bent mijn handen en mijn voeten
Jij staat altijd voor me klaar
met een klein of groot gebaar

Jij omarmt me met je kracht
als je even naar mij lacht
Jij bent er voor mij met hulp voor
de dagdagelijkse dingen
die door mijn handicap en ziek zijn
moeilijk realiseerbaar zijn voor mij
Jou hoor ik nooit klagen of zeuren
Jij maakt elke dag wat mooier
Ja, jij draagt zorg voor mij

Ik ben blij dat jij er bent
en me zo veel vreugde schenkt
Dat je om me geeft
en weet wat er in mij leeft.
Dank je wel voor al je steun
je warmte en genegenheid
Dank je voor je hartelijkheid!

Voor al mijn mantelzorgers, dikke dank je wel
voor al de goede zorgen waarmee jullie mij elke dag omringen…Nancy
23 juni 2011 Dag van de mantelzorg

1 opmerking:

  1. Dag Nancy,
    Mijn bijzonders lieve groet voor deze „Dag van de Mantelzorgers“.
    Het volgen van je Blog doet me goed. Schrijf me ook eens wat in de mijne!
    Heel veel liefs,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen