12 juli 2011

Take time to enjoy the simple things in life... They may bring you the greatest luck...


Het zijn de eenvoudige dingen in het leven die ons het meeste geluk brengen.
Niet de mooie auto voor je deur of de mooie meubels in je huis.
Niet de best betaalde baan of het verdienen van een hoop geld.
Het zijn de simpele dingen waarvan we iedere dag kunnen genieten.
Zoals het opkomen van de zon
kijken naar een blauwe lucht
het wandelen in de natuur
een vriendelijke stem die hallo zegt of vraagt " hoe gaat het met jou "
Een knuffel, een knipoog, een zoen...
Eenvoudige dingen komen vaak onverwachts
maar brengen vaak het grootste geluk.
In ons haastige leven nemen we vaak te weinig tijd om die eenvoudige dingen op te merken.
We kunnen zelf ook het verschil maken bij het brengen van geluk naar de mensen om ons heen.
Een glimlach," ik hou van jou" zeggen tegen zij die ons dierbaar zijn kan hen gelukkig maken.
Neem eens een kijkje om je heen en probeer op te merken hoeveel kleine dingen in ons leven er zijn die we kunnen omarmen en die het verschil in ons geluk kunnen maken…
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel lieve Nancy,
    Hierbij formuleer je ook mijn gedacht, mijn houding. Dat maakt me blij!
    Je vorig stukje in mijn Blog kent groot succes, een mooie aanmoediging…
    Zonnige groeten,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Nadja,
    fijn om elke keer weer je lieve berichtjes te lezen.
    Het geeft mij een heerlijk gevoel dat mensen mijn teksten weten te waarderen.

    Hartelijke groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen