5 augustus 2011

True love...

Als je de ware liefde nog niet hebt gevonden, geef dan de moed niet op.
Liefde zal altijd naar jou toekomen wanneer je het , het minst verwacht.
Geloof in jezelf en wees trouw aan jezelf.
Echte liefde vinden… sommige noemen dit een zielsverwant hebben,
anderen zien het als veel meer.
De duur van die liefde varieert voor elke relatie,
elke relatie voltooit een volledige cirkel in het leven,
ongeacht of dit een leven duurt, een jaar of een droom…
Als je echte liefde hebt gevonden zal je weten dat ze het is.
Geniet van de liefde die je vindt.
Want liefde is iets moois …


3 opmerkingen:

  1. Mijn zeer lieve Nancy,

    Wondermooi verwoord, romantisch, ontroerend!
    Je bent een Droomvrouw...

    De rozentuil wil ik graag in mijn Blog (op de rechterkant) overnemen. Schenk je me deze rozen?

    Dankjewel voor ALLES, voor de Liefde die je uitstraalt.

    Kus. Heel veel liefs,
    Je vriendin,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nadja,

    jij mag dit zeker overnemen in je blog...
    Ik schenk het jou met liefde...

    Heel veel liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Niekie,

    jij krijgt ze ook van mij...

    heel veel liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen