6 februari 2012

Leave your comfort zone...dare to change...

Velen van ons hebben de neiging om te voorkomen dat veranderingen in ons leven komen, omdat ze het gevoel van controle en stabiliteit niet graag opgeven.
Veranderingen kunnen soms overweldigend lijken, maar door vertrouwen te hebben in jezelf en met en beetje hulp van geliefden, vrienden en familie is alles mogelijk.
Soms moeten we wel uit onze comfortzone treden om ons dichter bij onze doelen te brengen.
Om te groeien moeten we verandering accepteren.
Loslaten van het vertrouwde is niet altijd makkelijk maar we moeten nieuwe uitdagingen in ons leven laten om ons dichter bij onze dromen te brengen….





3 opmerkingen:

  1. Oh, Nannyke, dat is prachtig!
    En natuurlijk volledig waar, ik kan dat volop bevestigen.
    Zoals je weet, heb Ik heb mijn comfortzone toch een paar keer veranderd…
    Je kaartje bevalt me zeer en wordt bij mij “Bild der Woche”. Ik zie heel graag zebra’s (“een paard in pyjama” zei een kindje eens).
    Hou je goed met dit guur winterweer, ik ben er niet goed van.
    Kusje en lieve warme dikke knuffels,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi ,nancy
    alsook de foto ook
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetgeen je schrijft is de waarheid maar het is soms zo verdraaid moeilijk...
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen