7 mei 2012

All we need is love...

Het is niet te omschrijven wat liefde is, het zit in een woord,
aandacht, aanraking, een gebaar of een blik,
het is de warmte die gevoeld wordt in het hart,
het gevoel speciaal te zijn en gewaardeerd te worden.
Ik weet dat het moeilijk is om een definitie van liefde te geven
die iedereen tevreden kan maken,
maar toch wil ik mijn gedachten over “Liefde” delen.

Door alleen te zijn heb ik geleerd dat de enige persoon die er altijd zal zijn ikzelf ben.
En daardoor heb ik geleerd dat ik maar beter van mezelf kon houden
begon ik te werken aan mezelf, leerde ik mezelf beter kennen,
veranderde wat ik kon, leerde mezelf waarderen, vond ik rust.
Ik bloeide open en begon meer van mezelf te geven aan anderen.
Hoe meer ik gaf hoe meer ik terug kreeg.
Liefde is de meest motiverende kracht in het leven,
en als je van jezelf kan houden geef je andere de kans om van jou te houden.

Liefde is zalig, mooi, geweldig! Het hoeft niet een relatie te betekenen,
het kan ook gelden voor dieren, natuur, mensen…
Het geeft je een warm gevoel als je alleen al aan het woord liefde denkt!
En kunnen zeggen “IK HOU VAN JOU”
Mijn leven is nu gevuld met liefde, het is een deel van mij, de kracht in mij,
en elke dag ervaar ik liefde op vele manieren…
een knuffel, een zoen, de lieve feedback op mijn berichtjes het is allemaal liefde…
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mijn zeer lieve Nannyke♥,
    Bedankt! Wonderbaar!
    Ik deel je Liefdesstraal verder in mijn Blog:

    http://politiekencultuur.blogspot.com/2012/05/all-we-need-is-love.html

    Kus en heel veel liefs,
    Je vriendin en bewonderaarster
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel Nancy, via dit berichtje wil ik je ook een beetje liefde geven. Ik ken je niet persoonlijk maar ik ben zeker dat je een warme persoonlijkheid hebt en héél veel liefde in je!
    Knuffel
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schoon gezegd, volledig eens met jou :)

    BeantwoordenVerwijderen