15 juni 2012

Free yourself from fear...

Iedereen heeft op een bepaalde manier angst.
Angst is een natuurlijke, menselijk respons op het leven,
sommige angsten hebben we nodig om te overleven,
met andere moeten we leren leven...
Vergeet niet dat angst alleen zo groot is als dat jij het zelf toelaat.
Zorg er dus steeds voor dat datgene dat je doet authentiek is voor jou,

daardoor ga je dingen doen waarbij jij je goed voelt
en reduceer je angst voor het onbekende...
Ook jij hebt talenten en ambitie, jij hebt alle mogelijkheden in jou

om je dromen te vervullen.
Durf te dromen, durf grenzen verleggen

en laat je niet ontmoedigen als iets niet meteen lukt.
Kijk dus niet vooruit in angst naar de veranderingen van het leven

maar kijk met hoop, vertrouwen en liefde...

2 opmerkingen:

  1. Bedankt lieve Nannyke,
    voor deze zeer nuttige wenken. Zo kunnen we onvervaard verder!
    Je zal het al zelf ontdekt hebben: je bent deze week bij mij “Beste Blog van de Week”.
    Ik kijk al uit naar verdere posts van jou, en natuurlijk ook naar je briefjes bij mij en wens je een heel fijn weekeinde toe.
    Tot volgende keer.
    Kus en dikke knuf,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nancy,
    Wat heb jij weer mooie woorden neergezet! Ik moet je bewonderen want zoals ik kon lezen heeft het leven je niet echt gespaard. Hoe jij omgaat met al die zaken is een standbeeld waard en dan spreek je anderen nog moed in ook!! Chapeau meid, hier doe ik mijn hoedje voor af!
    Dikke kus en knuffel
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen