2 juli 2012

Everyone comes with baggage...

We dragen allemaal, vaak onbewust,
een onzichtbare koffer met ons mee...
In die koffer zitten allemaal momentopnamen,
herinneringen uit ons leven
en allen brengen ze bepaalde emoties met zich mee..
Hoe ouder we worden hoe voller de koffer geraakt.
Slechte herinneringen uit vorige relaties maken vaak dat

een nieuwe relatie weinig kans heeft op slagen,
omdat we ons te veel laten leiden door negatieve emoties.
Veel mensen maken de fout om de slechte herinneringen

van een afgelopen relatie, terug te brengen in hun nieuwe,
waardoor ze hun nieuwe partner en zichzelf geen faire kans geven
en vaak diegene die ze liefhebben kwetsen en wegduwen...
Leer van slechte ervaringen uit het verleden maar sta ze niet toe

om je kans op nieuwe liefde te ontnemen...
geef diegene die je liefheeft de kans om je koffer beetje bij beetje
te helpen uitpakken, zodat er terug plaats komt
voor mooie en liefdevolle herinneringen...

3 opmerkingen:

  1. Dag lieve Nannyke,
    Dat kan ik ten volle bevestigen!
    Kus en dikke knuffel,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nannyke,
    Nog eens hartelijk dank voor je lieve commentaartjes in mijn Blog.
    Je verwent me, maakt me heel blij!
    Zo begin ik mijn blogweek héél graag!
    Kus en dikke knuffel,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen