7 augustus 2012

Never give up in life...

Wat maakt dat iemand nooit opgeeft?
Is het hun vastberadenheid, hun doorzettingsvermogen,
hun sterke zelfbewustzijn…
Ik weet van mezelf, dat om het even wat ik wil doen,
ik het ook kan door in mezelf te geloven en mezelf nooit maar dan ook
nooit op te geven…
Toen ik in de rolstoel terechtkwam heb ik me hieraan opgetrokken
en voor mezelf daar nog aan toegevoegd dat er geen grenzen zijn,
mijn motto mijn lijfspreuk is dan ook “NO LIMITS” geworden…
Ik hou van mezelf en leef met passie en doe dan ook datgene
dat mij gelukkig maakt en vooral ik geef nooit op.
En als jij me zegt, dat kan jij niet.. dan ben ik al bezig met het te doen.
Hoe ik het doe is niet belangrijk, wat voor mij telt is
dat ik er zelf in geloof dat ik het kan.
Dus jij bent gewaarschuwd, daag me uit en ik doe het…
 
 

1 opmerking:

  1. Lieve Nannyke,
    Eens te meer: Ik bewonder je!
    Kus en dikke knuffel,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen