23 oktober 2012

Ik vond de kracht in mezelf...


Mijn kracht is er niet gekomen door gewichten te heffen...
Sterk zijn is heel anders dan kracht hebben, het betekent moedig zijn,
weer leren om kwetsbaar te zijn.
Vertrouwen krijgen in jezelf.
Niet langer accepteren dat je belemmerd wordt
in je functioneren nu en in de toekomst.
Ik vond de kracht in mezelf, door hoop, zelfvertrouwen,
door mijn zelfbewustzijn, door nooit op te geven,
door een gezond evenwicht te vinden, door mijn liefde voor het leven...
We hebben allemaal de kracht in onszelf om in eender welke situatie sterk te zijn...
 
 

3 opmerkingen:

  1. Lieve Nannyke,
    Bedankt en proficiat voor dit getuigenis over jezelf. Ik bewonder je.
    Ik wens je dat vele vrouwen je boodschap te lezen krijgen, erover nadenken, het zich ter harte nemen.
    Heel warme knuffels,
    Jouw vriendin,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nannyke,
    Dankjewel. Ik ben, met Gods hulp, aan de beterhand.
    Dat schilderen van de woonkamer brengt een hele interne verhuis met zich mee. Maar inderdaad, nadien fleurt alles op.
    Dikke knuffels, heel veel liefs,
    Nadja

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Nannyke,
    Rust je verder goed uit!
    Ik denk voortdurend aan jou en wens je alvast een aangenaam weekeinde.
    Innige knuffels, heel veel liefs,
    Nadja

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen