24 december 2012

Sfeervolle kerstdagen...

We weten allemaal dat het heerlijk is om te geven...
de mooiste dingen in het leven kosten geen geld..
Een stukje van jezelf geven kost je niets...
en het is het meest waardevolle.
Geef je liefde en deel je geluk!
Ik hoop jullie allen te kunnen inspireren om deze kerst 
volop te kunnen genieten van de mensen van wie je houdt, 
je zorgen los te laten en even in het moment te leven...
Stop liefde in alles wat je doet, niet alleen rond de kerstdagen, 
maar iedere dag, ieder uur, het hele jaar door...
Van ♥ naar ♥ stuur ik mijn liefde naar ieder van jullie,

want liefde geven is liefde ontvangen...
Liefdevolle kerstdagen vol warmte voor jou van mij ♥



2 opmerkingen:

  1. Lieve Nannyke, bedankt voor alles. Hierbij wens ook ik jou en al je geliefden een sfeervolle kerst, een fijn feest toe met heel veel liefde en warmte... Warme knuffels en dikke kus,
    Nadja

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen