28 januari 2014

Als dromen werkelijkheid worden...

Annemarie Postma zit sinds haar elfde in een rolstoel, 
ze heeft rechten gestudeerd, ze werd het eerste professionele model 
met een handicap in Europa en schrijft columns en boeken.
Rode draad in haar succesvolle boeken is de zoektocht 
naar zelfbewustzijn en het vergroten van eigenwaarde.
Inmiddels heeft ze achttien boeken geschreven die wereldwijd vertaald zijn.
“Volhouden en doorzetten zijn tekenen van enorme kracht, 
maar soms is een nog grotere kracht vereist om te durven loslaten…”
Vrijdag was de try-out van een reeks lezingen naar aanleiding 
van haar recentste boek “Leven in acceptatie” 
en daar kwam mijn allergrootste droom uit,
reeds meer dan 20 jaar is Annemarie mijn grote inspiratie, 
reeds lang voor haar eerste boek uitkwam, nog voor ze echt 
bekend is geworden 
was ze mijn grote voorbeeld…
Dankzij een voor mij al even bijzondere vrouw kreeg ik de kans 
om na al die jaren mijn grote inspiratie te mogen ontmoeten…
Een heel bijzonder moment dat ik mijn leven lang zal koesteren, 
een moment waar ik intens dankbaar voor ben…

Met speciale dank aan mijn lieve vriendin Leen om dit bijzondere moment
mogelijk te maken voor mij...




1 opmerking:

  1. Dag en bedankt lieve Nannyke,
    Dit is fantastisch, buitengewoon!
    Van harte gefeliciteerd!
    Fijne dag nog, warme knuffels, heel veel liefs,
    Nashenka

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen